Friday, May 8, 2015

Bergaya Fesyen Dengan Baju Mengandung

Jika ibu adalah baru mengalami kehamilan, bergaya fesyen dengan baju mengandung mungkin agak misteri. Belajar apa gaya kelihatan hebat dengan benjolan bayi anda berkembang dan apa keping untuk melabur dalam untuk kehamilan yang comel dan selesa. Anda mempunyai sembilan bulan yang bergaya di hadapan!

Baju Mengandung Garis-dan Dresses

Ada sebab mengapa begitu ramai wanita (mengandung atau tidak) mencapai A barisan atau baju empayar-pinggang dan pakaian, mereka mengalir dari perut. Ini gaya comel dan selesa mempunyai jahitan hak di bawah dada supaya ada banyak ruang untuk bahagian tengah berkembang. Ia merupakan satu pilihan yang menjimatkan kerana satu bahagian mungkin sesuai dengan anda untuk kebanyakan kehamilan anda. Memegang puncak A-line dan baju selepas melahirkan anak kerana anda akan mungkin masih memakainya semasa anda membawa beberapa berat badan bayi.

Baju Dengan Band perut

Anda telah pasti mendengar tentang perkara ini penyelamat fesyen untuk ibu mengandung : band perut. Ia adalah satu jalur kain elastik yang bertindih bahagian atas unzipped anda atau jeans rendah tersangkut, seluar, dan skirt dan memegang mereka manakala meninggalkan ruang untuk perut anda yang sedang membesar. Genius!

Jeans berjenama

Anda boleh memakai seluar jeans kegemaran anda dan seluar awal dalam kehamilan anda, dan menggunakan band perut akan membeli anda lebih masa sehingga anda perlu seluar mengandung . Tetapi pada bulan empat atau lima , anda perlu mengambil risiko dan melabur dalam beberapa pasang seluar jeans mengandung ditegangkan - pinggang dan seluar kerja. Berita baik adalah bahawa beberapa berjenama - 7 for All Mankind, Citizens of Humanity dan Juicy Couture - kini membuat celana jeans mengandung , membolehkan ibu mengandung berasa bergaya dan tidak frumpy .


No comments: